2011. november 27., vasárnap

Tapasztalatok

Már majd egy hónapja működöm az új helyen, és nagyon jó látni, hogy a vendégeim elégedettek. Igazán örülök annak, hogy bizalmat kaptam tőlük. A majd egy hónap alatt, én is sok mindent tanultam, és ezt köszönöm mindenkinek. Az alakformálásnál elkezdtük a centiket is mérni, és megmondom őszintén, nagyon büszke vagyok a vendégeimre, hiszen 2-3 centi minuszokat mértünk majd mindenkinél, és a pihenő időben is volt aki még 3-4 centit ledobott a kerületéből. Ez nagyon jó érzéssel töltött el, hiszen ez azt jelenti, hogy az ultrahangos zsírbontás működik és a vendégek megfogadják tanácsaimat. A közeljövőben szeretnék majd fotókkal is készülni, de a kezelések mivel hetenként egyszer vannak, így ezekre az elötte utána fotókkal még várni kell egy picikét.

Nagyon örülök annak is, hogy többen jelezték azt is, hogy Karácsonyra szívesen vásárolnának Ajándékutalványt akár alakformálásra akár masszázsra is. Jó érzés, hogy az emberek egyre tudatosabban élnek, és inkább egy egészségesebb életformát kezdenek kialakítani maguk körül, és ezt megosztják szeretteikkel is. Ha Te is úgy gondolod, hogy szívesen ajándékoznál alakformáló kezelést, masszázst valamelyik szerettednek, akkor légyszíves ezt időben jelezni nekem, hiszen Karácsonyig már nagyon kevés idő van.


Mivel én is szeretek adni, szeretnék megajándékozni valakit egy 3 alkalmas alakformáló bérlettel, aminek az értéke 15.000Ft. A Facebook oldalán a Zenia Alakformáló Studió lapján, a részletek megtalálhatóak. December 4-én délután kiderül, kinek is kedvez a szerencse.


Várlak szeretettel : Kibédi Katalin

+36 70/610 9674